Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο και δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η τάση αυτή θα σταματήσει σύντομα. Υπολογίζεται ότι 3,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Instagram.

Μέχρι το 2025, θα υπάρχουν περισσότεροι από 4,41 δισεκατομμύρια χρήστες και οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες είναι το Facebook, το YouTube, το Instagram, το Facebook Messenger, το WhatsApp και το Twitter.

Με βάση αυτά τα γεγονότα, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου επενδύουν χιλιάδες ευρώ στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Το Instagram είναι μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες μάρκετινγκ που πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ενσωματώσετε στο πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πλατφόρμα έχει 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες και περίπου 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά.

Η πλειοψηφία των χρηστών όχι μόνο κάνουν κύλιση στις εικόνες αλλά πληρώνουν περισσότερα στις Ιστορίες. Μια άλλη μελέτη σχετικά με τη μέση τιμή αναφοράς για όλους τους κλάδους αποκάλυψε ότι το μέσο επίπεδο αφοσίωσης ανά θέση σε αυτήν την πλατφόρμα είναι 1,22%.

Οι κορυφαίες 12 στρατηγικές μάρκετινγκ Instagram χωρίς αποτυχία

Σίγουρα, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ακριβό και απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και παρακολούθηση. Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να σας εμποδίσει να αξιοποιήσετε το Instagram ως πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Εδώ είναι οι κορυφαίες 12 στρατηγικές μάρκετινγκ Instagram που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εκτοξεύσετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο επιτυχίας.σε συνδυασμό με τον ιστότοπό σας.

 

  • Χρησιμοποιήστε που έχει αλληλεπίδραση ο χρήστης για να αυξήσετε τις πωλήσεις

Η μυστική συνταγή για τη δημιουργία περισσότερων πωλήσεων μέσω του Instagram είναι με τη δημιουργία κοινού με μεγάλη αφοσίωση. Κάντε τους οπαδούς να αισθάνονται ξεχωριστοί δημοσιεύοντας περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.

Αυτός ο τύπος περιεχομένου θα βοηθήσει επίσης στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και πίστης. Πίσω από τα παρασκήνια, οι φωτογραφίες έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την ενίσχυση των επιπέδων αφοσίωσης.

Ορισμένες εταιρείες δημοσιεύουν ιδιωτικές φωτογραφίες που δείχνουν ότι τα επερχόμενα προϊόντα αναπτύσσονται για να προκαλέσουν θετικές αντιδράσεις ακόμη και πριν από την κυκλοφορία τους.

Οι δημοσιεύσεις κάνουν το κοινό να αισθάνεται ότι είναι συνδεδεμένοι με την επωνυμία και, με τη σειρά τους, να τους ενθαρρύνουν να κάνουν μια αγορά όταν το προϊόν τελικά κυκλοφορήσει στην αγορά.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, όπως φωτογραφίες των πελατών σας που χρησιμοποιούν ή επιδεικνύουν τα προϊόντα σας, είναι μαγικό σε αυτήν την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Προσφέρετε κίνητρα όπως κουπόνια για να ενθαρρύνετε περισσότερους πελάτες να τραβήξουν και να δημοσιεύσουν τέτοιες φωτογραφίες στη ροή τους. Φροντίστε να τους υπενθυμίσετε να προσθέσουν ετικέτες στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας για να λάβετε ακόμη περισσότερες απαντήσεις από υπάρχοντες και νέους πελάτες.

Γνωρίζατε ότι οι περισσότεροι χρήστες του Instagram ακολουθούν μάρκες λόγω των δώρων και των διαγωνισμών που προσφέρουν τακτικά; Επωφεληθείτε από αυτήν την πρόθεση εκτελώντας διαγωνισμούς και δώρα για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας.

Διαδώστε τους διαγωνισμούς δημοσιεύοντας οπτικά ελκυστικά γραφικά καθώς και σαφή επικάλυψη κειμένων. Η διαφήμιση του διαγωνισμού θα πρέπει να δημοσιεύεται λίγες μέρες πριν από τη μεγάλη ημέρα για να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερους διαγωνιζόμενους / συμμετέχοντες.

 

  • Δημοσιεύστε προϊόντα με ετικέτες

Η προσθήκη ετικετών σε προϊόντα είναι μια από τις πιο σίγουρες στρατηγικές παρότρυνσης για δράση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις. Ο κύριος λόγος που είναι τόσο αποτελεσματικό είναι ότι καθιστά τη διαδικασία αγοράς απλή και απλή.

Σήμερα, το Instagram επιτρέπει στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου με επαγγελματικούς λογαριασμούς να επισημαίνουν προϊόντα σε αναρτήσεις όπως ακριβώς και ο συμβατικός τρόπος προσθήκης ετικετών σε φωτογραφίες

Αυτή η έξυπνη τεχνική θα επεκτείνει τη βάση των πελατών σας και θα αυξήσει κάθε ποσοστό μετά την αφοσίωση. Ακολουθούν τρία απλά βήματα σχετικά με τον τρόπο μετατροπής του λογαριασμού σας Instagram σε κανάλι πωλήσεων.

Βήμα 1: Στη σελίδα σας στο Facebook, δημιουργήστε ένα τμήμα καταστήματος και συνδέστε το με τον λογαριασμό σας στο Instagram. Προσθέστε τα προϊόντα στο κατάστημα και ελέγξτε την επιλογή που επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά στον επίσημο ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου αντί μέσω Facebook.

Ο έλεγχος μόνο στον ιστότοπο θα αποφύγει τη σύγχυση και θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα αποθέματος είναι ακριβή.

Βήμα 2: Περιμένετε μια ειδοποίηση στο λογαριασμό σας στο Instagram για να ξεκινήσετε την προσθήκη ετικετών σε προϊόντα. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστεί να περιμένετε αρκετές εργάσιμες ημέρες για αυτήν την ενημέρωση.

Βήμα 3: Κατά την ανάρτηση μιας νέας εικόνας στο λογαριασμό Instagram, κάντε κλικ στο “ετικέτα προϊόντος” για πρόσβαση στην πλήρη λίστα προϊόντων που ανεβάσατε μέσω του λογαριασμού Facebook.

 

  • Συμμορφωθείτε με τον Κανόνα Διαφημίσεων Instagram

Το Rule of Thirds είναι ένα ισχυρό τέχνασμα σύνθεσης φωτογραφιών που χρησιμοποιούν διάσημες μάρκες για να πάρουν τεράστια επίπεδα αφοσίωσης από τις διαφημίσεις Instagram. Μην ανησυχείτε αν είναι η πρώτη φορά που το ακούτε. δεν είναι αργά.

Με απλά λόγια, αυτός είναι ένας τρόπος σύνθεσης της φωτογραφίας σας για το Instagram. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να απεικονίσετε την εικόνα σας σε ένα πλέγμα 3 x 3 με δύο οριζόντιες και κατακόρυφες γραμμές σε ίσες αποστάσεις.

Το αποτέλεσμα είναι ένα πλέγμα με εννέα ίσες ενότητες. Η φωτογραφία του προϊόντος πρέπει να τοποθετείται στρατηγικά όπου οι γραμμές τέμνονται.

Αυτή η στρατηγική θα κάνει την ανάρτηση πιο ελκυστική για τους πελάτες από την τοποθέτησή της στο κέντρο ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της ανάρτησης.

Συγκρίνετε τις ακόλουθες δύο εικόνες για να έχετε μια πιο ξεκάθαρη προοπτική για τον τρόπο λειτουργίας του κανόνα των τρίτων. Η εικόνα στα αριστερά προκαλεί περισσότερο ενδιαφέρον από την άλλη.

Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν σημαίνει ότι οι αναρτήσεις με εικόνα προϊόντος που δεν ακολουθούν αυτόν τον κανόνα δεν είναι ελκυστικές για το κοινό. Είναι, αλλά για να λάβετε την υψηλότερη απάντηση από το κοινό και να ξεχωρίσετε από το πλήθος, σκεφτείτε να εφαρμόσετε αυτόν τον κανόνα.

 

  • Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας Hashtags

Όπως και στο Twitter και στο Facebook, τα Hashtags είναι πολύ χρήσιμα για να βοηθήσουν το κοινό-στόχο να βρει αναρτήσεις εύκολα. Ένα από τα πλεονεκτήματα της χρήσης hashtags είναι ότι αυξάνουν γρήγορα την προσέγγιση χρηστών.

Δηλαδή, η ανάρτηση δεν θα εμφανίζεται μόνο στους υπάρχοντες πελάτες, αλλά και σε νέους πελάτες που δεν έχουν ακούσει ποτέ για την επωνυμία σας, αλλά ενδιαφέρονται για ένα ή περισσότερα προϊόντα που πουλάτε.

Το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν το πολύ 30 hashtag σε μία ανάρτηση. Πραγματοποιήστε έρευνα hashtag για να μάθετε ποια αντιστοιχούν στις δημοσιεύσεις.

Καταχωρίστε όλα αυτά σε ένα έγγραφο του Microsoft Word για εξοικονόμηση χρόνου κατά την ανάρτηση και βεβαιωθείτε ότι ενημερώνετε τακτικά τη λίστα, καθώς οι τάσεις hashtag μπορούν να αλλάξουν γρήγορα.

Το πιο σημαντικό, σκεφτείτε την επιθυμητή εμπειρία χρήστη κατά την επεξεργασία της στρατηγικής hashtag. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε hashtag που εστιάζουν στο λέιζερ και σχετίζονται με την επωνυμία ή την ανάρτησή σας και προσέξτε να μην τα χρησιμοποιήσετε υπερβολικά.

Κοιτάξτε τι χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας για έμπνευση, αλλά μην τους αντιγράφετε.

 

  • Ανάπτυξη πωλήσεων Instagram

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα πιο επιτυχημένα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζουν να παράγουν υψηλά έσοδα είναι ότι η ομάδα μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης καταλαβαίνει τι λειτουργεί καλύτερα.

Ως νέος έμπορος Instagram, πρέπει να κάνετε εκτενή έρευνα για να μάθετε τι συμβαδίζει με την επωνυμία σας και να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους καθορισμένους στόχους.

Ακολουθούν δύο καταπληκτικά παραβιάσεις ανάπτυξης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να ακολουθήσετε χωρίς να σπάσετε την τράπεζα. Το πρώτο hack συνεργάζεται με επιρροές των οποίων το κοινό σχετίζεται με τη θέση σας.

Το δεύτερο hack είναι ο προγραμματισμός δώρων και διαγωνισμών χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες δημοσιεύσεις στο Instagram:

Διαφημιστικές αναρτήσεις: Πρόκειται για αναρτήσεις προϊόντων που πουλάτε ή οτιδήποτε σχετίζεται με το κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Βεβαιωθείτε ότι η ανάρτηση είναι δημιουργική και διαθέτει ποιοτικά γραφικά για να τραβήξετε την προσοχή των οπαδών σας.
Συνομιλητικές δημοσιεύσεις: Αυτές είναι δημιουργικά προσαρμοσμένες αναρτήσεις για να ενθαρρύνουν τους οπαδούς να συμμετάσχουν στη συζήτηση. Μπορείτε να το κάνετε ζητώντας τους ενδιαφέρουσες αλλά απλές ερωτήσεις σχετικά με τη θέση σας, τους διαγωνισμούς ή τα δωρεάν δώρα.
Συνεργαστείτε με εταιρία μάρκετινγκ: Αυξήστε τον αριθμό των χρηστών Instagram που βλέπουν την ανάρτησή σας, συνεργαζόμενοι με εταιρία μάρκετινγκ αυτοί θα σας καθοδηγήσουν για την ανάπτυξη του κοινού σας.

 

  • Δημιουργήστε πρότυπο περιεχόμενο και αλληλεπιδράστε με τους ακόλουθους

Δεν έχετε καμία πιθανότητα να προχωρήσετε στον ανταγωνισμό εάν αγνοήσετε την ποιότητα των φωτογραφιών μάρκετινγκ που δημοσιεύετε στο προφίλ σας Instagram. Όσο υψηλότερη είναι η ποιότητα της ανάρτησης, τόσο μεγαλύτερη είναι η αφοσίωση που θα έχει από το κοινό-στόχο.

Ακολουθούν τα ιδανικά μεγέθη εικόνας για μια καμπάνια μάρκετινγκ Instagram:

Κάθετη εικόνα – 1080 x 1350 pixel
Τετραγωνική εικόνα – 1080 x 1080 εικονοστοιχεία
Οριζόντια εικόνα – 1080 x 566 pixel

Οι λεζάντες της εικόνας δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους 2.200 χαρακτήρες. Διαφορετικά, κινδυνεύετε να βαρεθεί το κοινό. Λάβετε υπόψη ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται οπτικά γρηγορότερα από το κείμενο. Ο χρόνος είναι ένας από τους πιο περιορισμένους αλλά απαραίτητους πόρους για κάθε επιχειρηματία που διαχειρίζεται ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Εξοικονομήστε χρόνο που θα είχατε ξοδέψει στο λογαριασμό σας στο Instagram προγραμματίζοντας τις αναρτήσεις.

 

  • Χρησιμοποιείστε Ιστορίες Instagram & IGTV

 

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, πολλοί χρήστες του Instagram ενδιαφέρονται περισσότερο για ιστορίες Instagram από τις συμβατικές δημοσιεύσεις φωτογραφιών. Χάρη στις νέες δυνατότητες του Instagram, μπορείτε να δημιουργήσετε μακρές Ιστορίες για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των οπαδών. Οι ιστορίες μπορούν να βρίσκονται στο παρασκήνιο για να δείξουν στους χρήστες πώς να κατασκευάζουν και να συσκευάζουν τα προϊόντα σας.

Η δυνατότητα IGTV μπορεί επίσης να συμβάλει στην εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά. Βιντεοσκοπήστε τον εαυτό σας ή ένα από τα στελέχη σας εξηγώντας πώς λειτουργεί ένα προϊόν και δημοσιεύστε το.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα βίντεο με συχνές ερωτήσεις (FAQ) για να απαντήσετε σε κοινές ερωτήσεις που λαμβάνετε από πελάτες. Και οι δύο μορφές περιεχομένου θα τους βοηθήσουν να λάβουν τη μέγιστη χρησιμότητα από τα προϊόντα και ακόμη και να τους παρακινήσουν να παραπέμψουν την επωνυμία σας σε άλλα άτομα που ενδιαφέρονται για αυτά.

 

  • Στιγμιότυπα ιστορίας Instagram 

Ακριβώς όπως οι Ιστορίες Facebook, οι ιστορίες Instagram θα εξαφανιστούν αυτόματα μετά από 24 ώρες.

Είναι αρκετός χρόνος για να δείξετε τα προϊόντα σας ή πίσω από τα παρασκήνια σε όλους τους οπαδούς; Όχι στην πραγματικότητα, αλλά ευτυχώς το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν μερικές από τις ιστορίες ως στιγμιότυπα που παραμένουν στο προφίλ σας μόνιμα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όποιος έχασε την ιστορία σας θα το παρακολουθήσει μετά την παρέλευση του 24ωρου παραθύρου.

Η ομορφιά των στιγμιότυπων ιστορίας του Instagram είναι ότι θα συνεχίσουν να στέλνουν πελάτες στο κύριο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας για να ολοκληρώσουν την αγορά ή να δουν τα προϊόντα χωρίς τη συμβολή σας.

 

  • Παρακολούθηση αναφοράς Instagram Analytics

Όταν πραγματοποιείτε μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, είναι υψίστης σημασίας να παρακολουθείτε την πρόοδο της καμπάνιας σας για να βεβαιωθείτε ότι έχετε κατευθυνθεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Η σελίδα ανάλυσης Instagram θα σας βοηθήσει να γνωρίζετε τις δεσμεύσεις που συγκεντρώνονται από κάθε μία ή από όλες τις αναρτήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου της καμπάνιας μάρκετινγκ.

Η αναφορά θα σας βοηθήσει να γνωρίζετε ποιος τύπος περιεχομένου κάνει το κοινό σας να τσεκάρει και τι πρέπει να αποφύγετε να δημοσιεύσετε.

Με αυτές τις πληροφορίες, θα είστε σε θέση να αναπτύξετε καλύτερες θέσεις μάρκετινγκ και να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ με σύνεση. Συνοπτικά, θα δημοσιεύετε περισσότερα από αυτά που θέλει το κοινό και θα αυξάνετε συνεχώς τα επίπεδα αφοσίωσης.

 

  • Καταργήστε τα σημεία τριβής στο ταξίδι του αγοραστή

Μέχρι τώρα, γνωρίζετε ήδη τη σημασία της διασφάλισης ότι το περιεχόμενο που μοιράζεστε είναι κορυφαίας ποιότητας. Έχετε επίσης μάθει πώς να επιτύχετε υψηλό επίπεδο αφοσίωσης από κάθε ανάρτηση στο Instagram.

Το επόμενο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να διασφαλίσετε ότι το ταξίδι του αγοραστή δεν περιέχει σημεία τριβής.

Τι είναι τα σημεία τριβής; Αυτές είναι πτυχές που ενδέχεται να αποτρέψουν τον αγοραστή από την ολοκλήρωση της αγοράς. Δεν θέλετε να δώσετε μια δεύτερη προοπτική σκέψη ή αμφιβολίες σχετικά με το προϊόν σας. Προσπαθήστε να κάνετε το ταξίδι όσο το δυνατόν πιο ομαλό.

Όπως θα συνειδητοποιήσετε σύντομα, η πλειονότητα της επισκεψιμότητας από το Instagram θα προέρχεται από smartphone. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού ανταποκρίνονται σε κινητές συσκευές και προσθέστε τη λειτουργία τοποθεσίας Instagram.

Τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση και οι σύνδεσμοι πρέπει επίσης να είναι ενεργά και να κατευθύνουν τους χρήστες στις σωστές σελίδες προορισμού.

Το πιο σημαντικό, μην αντισταθείτε στην επιθυμία να πωλήσετε προϊόντα ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη πιστεύετε ότι είναι ή από τις πολλές θετικές κριτικές που λαμβάνετε από τους πελάτες, ώστε να μην θέσετε σε κίνδυνο την ακεραιότητα της επωνυμίας σας.

Τούτου λεχθέντος, το να γίνεις λίγο δημιουργικός είναι εντάξει. βεβαιωθείτε ότι δεν το παρακάνετε.

 

  • Πληρωμένες διαφημίσεις Instagram

Οι διαφημίσεις επί πληρωμή μέσω Instagram θα ενισχύσουν τις προσπάθειες ευαισθητοποίησης για την επωνυμία σας προβάλλοντας τα προϊόντα σας σε μεγαλύτερο κοινό. Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεων έχουν ποιοτικά γραφικά και το μήνυμα είναι σαφές.

Ο στόχος θα πρέπει να είναι η παράδοση του μηνύματος δημιουργικά και η χρήση όσο το δυνατόν λιγότερων κειμένων. Το κόστος εξαρτάται από τα δημογραφικά στοιχεία, τον αριθμό των ημερών που θα προβληθεί η διαφήμιση και τις κινητές συσκευές που στοχεύετε.

Τα ευρήματα της έρευνας αγοράς σας θα σας βοηθήσουν να ορίσετε τις σωστές επιλογές κατά τη δημιουργία της διαφημιστικής καμπάνιας Instagram.

Για παράδειγμα, εάν αποστέλλετε προϊόντα μόνο στην Ελλάδα, θα πρέπει να στοχεύετε γεωγραφικά πελάτες μόνο στη χώρα. Διαφορετικά, θα χρεωθείτε για κλικ που πραγματοποιούνται από άτομα που δεν ανήκουν σε αυτήν τη δικαιοδοσία.

Λάβετε υπόψη ότι το μέσο κόστος διαφήμισης στο Instagram κυμαίνεται μεταξύ 0,06 EUR –  8,00 EUR, αλλά αυτή η τιμή υπόκειται στο καθορισμένο μοντέλο υποβολής προσφορών.

Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) κυμαίνεται μεταξύ 0,30 EUR και 2,00 EUR, ενώ το μέσο κόστος ανά εμφάνιση είναι 8,70 EUR ανά 1.000 εμφανίσεις.

  • Προσλάβετε επηρεαστές

Κανένας άνθρωπος δεν είναι μηχανή και δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας. Η πρόσληψη επηρεαστών  για την προώθηση των δημοσιεύσεών σας και την παράδοση του προβλεπόμενου μηνύματος στο κοινό-στόχο θα σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες πωλήσεις.

Συμπεράσματα

Η επιτυχία της καμπάνιας μάρκετινγκ Instagram εξαρτάται από το πόσο καλά προετοιμάζεστε για αυτήν και από τον τρόπο που το διαχειρίζεστε.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να αναθέσετε ορισμένες από τις εργασίες, σε εταιρία μάρκετινγκ για την δημιουργία περιεχομένου και ημερολόγιο δημοσίευσης Instagram, παρακολούθηση πληρωμένων διαφημίσεων και επισήμανση προϊόντων  που έχει τις απαιτούμενες δεξιότητες και εξειδίκευση.

Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις νέες δυνατότητες και τους κανονισμούς διαφήμισης Instagram για να εξαλείψετε τον κίνδυνο απόσυρσης των δημοσιεύσεών σας ή του αποκλεισμού του λογαριασμού σας.

Η σχέση με τον εταιρικό ιστότοπο είναι το μυστικό της επιτυχίας. Χωρίς ποιοτικό ιστότοπο και σωστή δομή η βοήθεια των κοινωνικών δικτύων πάει χαμένη για την δημοφιλία.

0 CommentsClose Comments

Leave a comment