Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ποικίλο και οι δυνατότητές του είναι τεράστιες. Η τεχνολογία είναι μια κινητήρια δύναμη στο σημερινό τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει σήμερα η πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν και να γνωρίσουν την καταναλωτική αγορά τους με διάφορους τρόπους.
Με εκατομμύρια ανθρώπους να κοιτάζουν καθημερινά τις ηλεκτρονικές τους οθόνες, πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να προετοιμαστούν για το μέλλον; Πλέον υπάρχει ελάχιστη έως καθόλου ανοχή για κακές ψηφιακές εμπειρίες.
Μέχρι το 2025, η Gartner αναμένει ότι το 80% των αλληλεπιδράσεων πωλήσεων B2B μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών θα πραγματοποιηθεί σε ψηφιακά κανάλια.
Ο COVID-19 υπήρξε ένας τεράστιος μοχλός μετασχηματισμού τα τελευταία 2 χρόνια, επιτρέποντας την ανάπτυξη πιο προηγμένων ψηφιακών εμπειριών.
Το 80% των αλληλεπιδράσεων πωλήσεων B2B μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε ψηφιακά κανάλια έως το 2025.
#1 Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα και τα τελευταία χρόνια η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης έχει αυξηθεί στις επιχειρήσεις.
Η ανάγκη για εξυπνότερη, ταχύτερη και πιο έξυπνη ανάλυση των πληροφοριών οδήγησε στην ανάπτυξη της τεχνολογίας AI και μηχανικής μάθησης. Μπορεί να νομίζετε ότι το AI είναι απλώς μια μοντέρνα λέξη, αλλά χρησιμοποιείται παντού. Οι επιχειρήσεις πρέπει να θυμούνται ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι κακή. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι εδώ για να μας βοηθήσει, να διερευνήσουμε τα δεδομένα για να λάβουμε καλύτερες αποφάσεις. Η τεχνολογία AI αναπτύσσεται σε πολλούς τομείς, ένας από τους οποίους χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.
Το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης μπορεί σύντομα να είναι σε θέση να εντοπίζει καλύτερα βασικούς παράγοντες επιρροής που θα μπορούσαν να είναι πιθανοί πρεσβευτές της επωνυμίας. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει περισσότερα δεδομένα, πιο γρήγορα από ό,τι εμείς ως άνθρωποι.
#2 Εμπειρία υπερ-προσωποποίησης
Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2B που θέλουν να ενισχύσουν τα αποτελέσματά τους, να εντυπωσιάσουν τους πιθανούς αγοραστές τους, ειδικά σε μια πολυσύχναστη αγορά, η εξατομίκευση σε όλη τη στρατηγική σας είναι απαραίτητη. Οι επιχειρήσεις απομακρύνονται από τη στρατηγική που ταιριάζει σε όλους και χρησιμοποιούν τα τεράστια δεδομένα πελατών που έχουν λάβει μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.
Η υπερ-εξατομίκευση, που αναφέρεται επίσης ως μάρκετινγκ ένας προς έναν, περιλαμβάνει τη μόχλευση της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης ανοίγοντας το δρόμο προς τα εμπρός, γίνεται πραγματικότητα η οδήγηση επιρροών σε ταξίδια πελατών μέσω διαφόρων σημείων επαφής μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις αρχίζουν να συνειδητοποιούν την ικανότητα να γνωρίζουν πραγματικά τις δικές τους δραστηριότητες, τους πελάτες τους και να κατανοούν τις ανάγκες τους και καθώς η τεχνολογία θα συνεχίζει να βελτιώνεται, αυτά θα γίνονται πιο απρόσκοπτα.
Το να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας λαμβάνει το σωστό περιεχόμενο τη σωστή στιγμή και το κατάλληλο μέρος θα είναι ζωτικής σημασίας για τη συμμετοχή σε ένα υπερκορεσμένο τοπίο. Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας όχι μόνο στην πλατφόρμα, λάβετε υπόψη την τοποθεσία και το πολιτιστικό τους υπόβαθρο. Επειδή οι καταναλωτές που βλέπουν την καμπάνια σας από διαφορετικά σημεία επαφής θα δελεαστούν από διαφορετικό περιεχόμενο, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, με διαφορετικούς τρόπους.
#3 Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εδώ για να μείνουν
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αλληλεπίδραση, branding και μάρκετινγκ. Το YouTube, το TikTok, το Instagram και διάφορα κοινωνικά κανάλια που παρέχουν βίντεο, podcast και δημοφιλείς διαφημιστικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα ενισχύσουν τις πωλήσεις. Όταν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία διαφημίζεται σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω πλατφόρμες, οι προβολές των πελατών θα αυξηθούν, και η προβολή αυξάνεται. Τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές υιοθετούν μια πιο ανοιχτή προσέγγιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γίνονται αποδεκτοί σε διάφορες μορφές περιεχομένου. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί στην ευκολότερη εμπορία μιας επωνυμίας προϊόντος λόγω της μαζικής απήχησης που παρουσιάζουν αυτές οι πλατφόρμες.
Οι influencers που διαπρέπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχίσουν να είναι το ένα καλό εργαλείο, καθώς ταιριάζουν σε κάθε επιχείρηση. Από τους mega-influencers με ένα εκατομμύριο ακολούθους έως τους νανο-influencers με μόνο χίλιους ακόλουθους, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους influencers που ταιριάζουν στην αγορά και στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης-στόχου τους.
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC), τα εφέ Tik Tok, τα φίλτρα Instagram, τα επώνυμα hashtags είναι μόνο μερικοί τρόποι με τους οποίους εμπλέκονται οι επιχειρήσεις. Η δημοτικότητά τους αναμένεται να αυξηθεί καθώς αυξάνουν την αφοσίωση και ευαισθητοποιούν τις επιχειρήσεις. Η Amazon SG έκανε μια τόσο εκπληκτική καμπάνια χρησιμοποιώντας το TikTok ως μέσο, με την πρόκληση του επώνυμου hashtag #UnboxAmazonPrimeSG, με επώνυμο εφέ. Το αποτέλεσμα? Η Amazon SG προσέγγισε 909.000 άτομα μέσω του #UnboxAmazonPrimeSG Branded Hashtag Challenge, οδηγώντας πάνω από 3,6 εκατομμύρια συνολικά μοναδικές προβολές βίντεο με περισσότερα από 9.100 συνολικά βίντεο που δημιουργήθηκαν για την πρόκληση.
#4 Into the Metaverse with Experiential Marketing
Με τη δημιουργία του 5G σε όλο τον κόσμο και τη συνδεσιμότητα δικτύου που ενδέχεται να εξελιχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, η διαφήμιση και οι επιχειρήσεις αγκαλιάζουν νέα μέσα για να προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο και υπηρεσίες. Οι επιχειρήσεις αναζητούν νέους τρόπους για να προσφέρουν πιο διαδραστικό, ελκυστικό και προσωπικό εμπειρογνώμονα για τους πελάτες τους. Η επαυξημένη πραγματικότητα έχει πλέον μια κοινή θέση μέσω των τηλεφώνων μας. Εικονική πραγματικότητα, ένας χρόνιος παίκτης βλέπει τώρα μια την άνοδο στη χρήση του VR.
Μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας ως πλατφόρμας αφήγησης ιστοριών, επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν με μια εταιρεία ή μια επωνυμία με μια συναισθηματική εμπειρία που είναι αδιανόητη σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μοντέλα μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με έρευνα του Marketsand Markets, η αγορά εικονικής πραγματικότητας εκτιμάται σε 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020 και αναμένεται να φτάσει τα 20,9 δολάρια έως το 2025. Η Meta παίρνει το προσκήνιο με μια μεγάλη ώθηση στο Metaverse, επιδιώκοντας να δημιουργήσει τέτοιες καθηλωτικές εμπειρίες. Το AR και το VR γίνονται πιο προσιτά, οι επιχειρήσεις μπορούν να περιμένουν να προσθέσουν αυτήν την τεχνολογία στη στρατηγική μάρκετινγκ τους.
#5 Το περιεχόμενο παραμένει βασιλιάς. Σημασία έχει η ποιότητα και η πρωτοτυπία
Οποιοσδήποτε ψηφιακός πόρος στο διαδίκτυο γίνεται πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας. Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις εξετάζουν πρωτότυπο περιεχόμενο από επωνυμίες όταν λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς. Το μάρκετινγκ περιεχομένου παραμένει κρίσιμο για την επιτυχία μιας επιχείρησης, η απλή σύνταξη αναρτήσεων για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και η επισκεψιμότητα μπορεί να μην είναι επαρκής. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αρχίσουν να αναζητούν τη δημιουργία κόμβων περιεχομένου και την εφαρμογή πολλαπλών στρατηγικών περιεχομένου για να παραμείνουν σχετικές.
Το περιεχόμενο πρέπει να παρέχει πληροφορίες υψηλής ποιότητας στο ενδιαφέρον των αγοραστών σας. Το περιεχόμενο βίντεο παραμένει κορυφαία απόδοση, με το περιεχόμενο βίντεο μικρής μορφής να σημειώνει σημαντική αύξηση στη δημοτικότητά του λόγω της αποτελεσματικότητάς του και να ξεπερνά τα γραφήματα και τις αναρτήσεις ιστολογίου. Η ταχεία ανάπτυξη των βίντεο σύντομης μορφής ευθυγραμμίζεται καλά με το γρήγορο εύρος προσοχής του διαδικτυακού κοινού σε διάφορα δημογραφικά στοιχεία.
Στοχεύστε σε ποικιλία περιεχομένου με βίντεο, λευκές βίβλους και άλλα εμπλουτισμένα μέσα για να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Η δημιουργία και η επένδυση σε έναν καλά οργανωμένο κόμβο περιεχομένου επιτρέπει στη στρατηγική SEO σας να αναπτυχθεί και να ανταγωνίζεται στο μεγάλο παιχνίδι.
Ολοκληρώνοντας: Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ένα λαμπρό μέλλον
Ο κόσμος του μάρκετινγκ κινείται με την ταχύτητα του φωτός. Αυτές οι τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ είναι δύσκολο να αγνοηθούν και η διατήρηση αυτών των τάσεων θα είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί, να αναπτυχθείτε και να διασφαλίσετε την αφοσίωση των πελατών. Οι επιχειρήσεις πρέπει να παραμείνουν σχετικές και να αρχίσουν να σκέφτονται εκ των προτέρων ποια θα είναι η καλύτερη προσέγγιση κατά την προσαρμογή στην ψηφιακή σκηνή. Πώς να καλλιεργήσουν τη δική τους δεξαμενή ταλέντων προσωπικού για να πετύχουν στον γρήγορο κόσμο του μάρκετινγκ και να διατηρήσουν την αίσθηση της συνάφειας με το κοινό σας.
Αυξήστε τη δέσμευση και την εμπιστοσύνη της επωνυμίας συνεχώς σε όλες τις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ και αυτοματοποιήστε την εργασία σας για να εστιάσετε στο περιεχόμενο και τη στρατηγική για να συμβαδίσετε με το συνεχώς αυξανόμενο τοπίο μάρκετινγκ.