Now Reading: Διαφήμιση στάζει μέλι, μπορεί μια διαφήμιση να γυρίσει την φήμη του brand;

Loading
svg
Open

Διαφήμιση στάζει μέλι, μπορεί μια διαφήμιση να γυρίσει την φήμη του brand;

25/01/20241 min read

Οι εταιρείες παραγωγής διαφημιστικών σποτ και οι εταιρείες μάρκετινγκ όπως η δική μου (REDPLUS) πολλές φορές χρησιμοποιούμε προωθητικές καμπάνιες είτε με αρνητικό περιεχόμενο είτε με περιεχόμενο που αφήνει υπονοούμενα συνήθως σεξουαλικού περιεχομένου για να διασκεδάσουμε τις εντυπώσεις και να δημιουργήσουμε συζήτηση.

Όμως αυτό είναι ένα ρίσκο που πατά σε μια λεπτή γραμμή μεταξύ της επιτυχίας και της αποτυχίας της διαφημιστικής καμπάνιας.

Πρόσφατα μόλις χθες έγινε γνωστό ένα διαφημιστικό από το “στάζει μέλι” του γλυκοπωλείου στην Κέρκυρα μέσα από το ράδιο αρβύλα, το σποτ έχει στοιχεία χιουμοριστικού με σεξουαλικά υπονοούμενα και προφανώς διασκέδασε το κοινό.

 

Ποιο όμως θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα στο brand μετά από αυτή την διασκεδαστική εξέλιξη;

Η διαφήμιση στην δημιουργία της ήθελε να ανεβάσει την δημοφιλία του brand στάζει μέλι με τρόπο διασκεδαστικό για να δημιουργεί εντυπώσεις. Το κοινό σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως ανταποκρίνεται θετικά στο άκουσμα ενός τέτοιου σποτ μολονότι αυτές οι διαφημίσεις δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους 3-4 μήνες στον αέρα του ραδιοφώνου ή στην τηλεόραση. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις φθίνουν γρήγορα.

Τι γίνεται όμως όταν παρεμβάλει την διαφημιστική καμπάνια ένας εξωτερικός παράγοντας;

Ας δούμε τι προσδοκούσε το brand και τι παίρνει σήμερα ….

Ο σκοπός του διαφημιστικού σποτ με χιουμοριστικό υπονοούμενο ήταν να τραβήξει την προσοχή του ραδιοφωνικού κοινού ή και του τηλεοπτικού για να δώσει προσοχή στο μήνυμα που ήθελε να περάσει.

Η μεγάλη όμως δημοσιότητα του σποτ Πανελλαδικά αλλάζει τα δεδομένα … Όταν βγαίνει στον αέρα ένα σποτ τέτοιου είδους που είναι για περιορισμένο διάστημα τείνει να εξαλίψει το χρόνο ζωής γιατί φεύγει πλέον το στοιχείο του ενθουσιασμού και της έκπληξης.

Η στιγμιαία και γρήγορη προώθηση μειώνει την διάρκεια της έκπληξης και κάνει το κοινό να μην δίνει σημασία πλέον σε κάτι που έχει ακούσει. Ένα άλλο θέμα και πρόβλημα στο μάρκετινγκ είναι ότι όταν μια διαφημιστική καμπάνια ανήκει στην εταιρεία για το ευρύ κοινό περνά από το κοινό στην εταιρεία τότε δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα για το brand.

Τι θέλω να πω.  Η αναπαραγωγή ενός διαφημιστικού καλείτε να προσελκύσει κόσμο και να συζητά για αυτό με τον παραδοσιακό τρόπο από στόμα σε στόμα. Αυτό το σποτ ανοίκει στο brand για τους πελάτες. Όταν όμως λόγω της δημοσιότητας γίνεται λόγος συζήτησης με κακή χρήση χιούμορ από στόμα σε στόμα πολύ σύντομα θα δημιουργεί αρνητικά σχόλια έως χυδαία και το brand θα το θυμάται ο κόσμος για ένα κάποιο σποτ σεξουαλικού περιεχομένου και όχι για τα προϊόντα του και την ποιότητά του.

Είναι πολύ εύκολο στους καιρούς που διανύουμε να καταστραφεί η φήμη ενώς brand σε μια και μόνο στιγμή γιατί κάτι πήγε λάθος. Όταν στήνουμε μια διαφημιστική καμπάνια πάντα έχουμε και στο πρόγραμμά μας και την υπερέκθεση γι αυτό το λόγο έχουμε προετοιμάσει εναλλακτικές για να μην δημιουργούμε πρόβλημα στην δημοφιλία του brand.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό το σποτ τελείωσε χθες με τη υπερέκθεση. Και δεν πρέπει να ξαναβγεί στην επιφάνεια. Θα πρέπει το brand να συνεχίσει σήμερα να παίζει τα πολύ ωραία τραγουδιστά και κλασσικά σποτ για να διαφυλάξει την ομαλότητα της δημοφιλίας του..

Παρόλα αυτά είναι ένα επιτυχημένο σποτ περιορισμένης διάρκειας που την δουλειά του την έκανε (να φέρει χαμόγελα).

 

Spiros Andriotis

Είμαι δημιουργός καινοτόμων ιδεών, με ανοιχτό μυαλό και ενθουσιώδης για τις επιχειρηματικές προκλήσεις. Η άποψη χρειάζεται μερίδιο γνώσης και εμπειρίας. Το ρίσκο είναι για λίγους και τολμηρούς & η δικαίωση έρχεται με την υπομονή .και την επιμονή στο στόχο ....

Loading
svg